3 lipca 2017

Pickedlooks | Wishlist

Hej!

Witam znowu po długiej przerwie. Dzisiaj drugi pod rząd post typu wishlist! Bardzo lubię wpisy tego typu i mam nadzieję, że wy również :D Tym razem skupię się na stronie Pickedlooks. Tym o to wstępem, zapraszam was na drugą część posta...

Zaczynamy!


Strona, moim zdaniem, jest bardzo przejrzysta. Każdy znajdzie tam coś dla siebie. Na ich witrynie istnieje kategoria "style gallery", w której widzimy zdjęcia klientek, które dokonały zakupu. Stwierdzam, iż to fajny gadżet, bo przynajmniej możemy się dowiedzieć jak mniej więcej sukienka (którą np. zamierzamy kupić) wygląda w "rzeczywistości". Pickedlooks oferuje nam różnego rodzaju suknie. Od balowych po wieczorowe. Od długich po krótkie. Wykonanie jest bardzo ładne oraz staranne. Materiały, z których są uszyte, wydają się byc bardzo dobrej jakości. Wszystkie podbiły moje serce, jednak teraz pokaże wam moje największe faworyty. W większości są one tiulowe, ponieważ przy takich się rozpływam :D


         |KLIK|        



 
|KLIK|



|KLIK|



|KLIK|



|KLIK|



BALL DRESSES
Tak jak już pisałam wyżej, strona ma 4 kategorie rodzaju sukienek, jednak moją największą uwagę przykuły balowe suknie. Gdybym tylko mogła, kupiłabym je wszystkie!! Gdy wejdziemy w tę kategorie, będziemy mieli możliwość wyboru właściwości naszej rzeczy. Możemy wybrać: Balowe suknie 2017, długie balowe suknie, krótkie balowe suknie i duży rozmiar balowych sukienek. Po za tym, kiedy klikniemy "Refine", wyskoczy nam dodatkowe okienko, w którym mamy do wyboru: rodzaj, długość, sylwetkę (chodzi tu o kształt, np. księżniczka, syrenka), dekolt, tkaninę, color, pasek, długość rękawa, zdobienia. Taka opcja może nam pomóc w wyszukaniu naszej wymarzonej sukienki. Cena trochę zaskakuje, gdyż jest dosyć wysoka (najtańsza kosztuje $105,99 = 394.96 zł). Trochę się rozpisałam, ale teraz przechodzimy do sedna, czyli pokaże wam moje sukienkowe faworyty.



|KLIK|



|KLIK|



|KLIK|



|KLIK|



|KLIK|
   

Zbliżamy się już do końca dzisiejszego posta. Mam nadzieję, że się wam spodobał. Napiszcie w komentarzu, która sukienka/sukienki podbiła wasze serce.

Ostatecznie zapraszam na stronę Pickedlooks i obejrzenie pozostałych pięknych sukienek.

Pozdrawiam
Natalia

13 komentarzy :

  1. Alez piekne suknie. Az ciezko zadecydowac, ktora najbardziej...
    Cyba wygrywa ta:
    http://www.pickedlooks.com/v-neck-floor-length-tulle-with-appliques-lace-princess-classy-ball-dresses-pls020102479-p7491.html?utm_source=post&utm_medium=PL193&utm_campaign=blog

    Zapraszam do siebie:
    http://zeszminkanaustach.blogspot.com/2017/07/co-w-czerwcu-piszczao.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi wszystkie sukienki się podobają. Serio, gdybym była odwazniejsza to w każdej bym się pokazała. Są obłędne

    OdpowiedzUsuń
  3. poklikałam, piękne suknie:) obserwuje!
    +zapraszam do siebie REYVZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Te sukienki są piekne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Balowe zapierają dech w piersi! Coś pięknego!
    + zapraszam na fashiolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te sukienki są prześliczne, w styczniu studniówka i na pewno skorzystam z propozycji twoich ☺😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne sukienki. Niektóre trafiają w mój gust totalnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne <3 Ciekawe czy przychodzą też takie piękne ;) Te w kolorach pudrowego różu skradły moje serce <3 Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta dwuczęściowa jest obłędna!
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne sukienki i ich cena sugeruje, że nie powinny się rozpaść po jednym noszeniu!
    Zapraszam do mnie na post o tegorocznym Openerze - będę bardzo wdzięczna jak zajrzysz.
    https://zozolekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku! Te sukienki skradły moje serce! Najbardziej podobają mi się te pierwsze i te jasne w kwiaty z dekoltem ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te rzeczy! Zakochałam się.
    Obserwuje od dawna i pozdrawiam :))

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń