13 czerwca 2017

WISHLIST | STYLEWE, JUST FASHION NOW

Hej!

Dzisiaj przyszedł czas na kolejny post, tym razem pokażę wam, co konkretnie spodobało mi się na stronie STYLEWE i JUST FASHION NOW.

Zapraszam!




Na stronie STYLEWE znajdziemy wiele ciekawych rzeczy, jednak szczególną uwagę zwrócił na mnie szeroki wybór różowych szpilek! Poniżej wstawiam wam zdjęcie tych, które skradły moje serce.
----------------------------------------------
On the site STYLEWE we find many interesting things, but a lot of attention turned to me a wide selection of pink heels! Below I am giving you a picture of those who stole my heart.
 |KLIK|
 |KLIK|
 |KLIK|
|KLIK|


Odwiedzając stronę JUST FASHION NOW natrafiłam na piękną sukienkę. Jest koloru białego i posiada różne wzorki. Dekolt w literę V, sukienka na zamek, ramiączka. Sami zobaczcie jak świetnie wygląda.
----------------------------------------------
Visiting JUST FASHION NOW I came across a beautiful dress. It is white and has a variety of patterns. V neckline, zipper dress, straps. See for yourself how great it looks.

     |KLIK|
Mam nadzieję, że post się wam spodobał. Napiszcie koniecznie w komentarzu, które rzeczy przypadły wam do gustu. 
----------------------------------------------
I hope you enjoyed the post. Please write in the comment which things you liked.

Pozdrawiam
Natalia

12 komentarzy :

  1. Świetne są te buty, bardzo dziewczęce i eleganckie. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te szpilki w kolorze nude, pasowałyby do wszystkiego :)
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudrowe buciki są przecudne <3 Uwielbiam ten kolor no i oczywiście szpilki :D Ich połączenie musiało trafić w moje gusta ;) Gdyby tak jeszcze miały paseczek to byłoby idealnie, moja wąska stopa potrzebuje regulowanego paska w butach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze buty są prześwietne! Idealnie by pasowały do sukienek wybranych przez ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczy przepiękne, muszę zajrzeć na stronę tego sklepu, bo mnie zainteresowały jego produkty. Ale jeśli chodzi o część angielską tego posta to ta leży i kwiczy. Tłumacz źle ci przetłumaczył, zupełnie nie ten sens.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna sukienka, bardzo w moim guście. Świetny post.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam absolutnego bzika na punkcie butów i wszystkie zaprezentowane przez Ciebie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem butomaniaczką te pierwsze buty chyba najbardziej przypadły mi do gustu <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten sklep,a pierwsze buciki są świetne!
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń