29 lipca 2016

Liebster Blog Award


Cześc!
Dziś przychodzę do was z pierwszą nominacją na moim blogu. Zostałam nominowana przez Angelikę z bloga http://angelikablog1.blogspot.com/ Mam nadzieję, że choc troszeczkę wiecie o co chodzi. Więc bez dalszego gadania, przechodźmy do pytań!!!



1.  Co sądzisz o dzisiejszej blogosferze?
Hm... Trudno to ując. Nie wiem co na ten temat powiedziec.

2. 
Lubisz Justina Biebera?
Nie, ale nie mam nic co do jego osoby ;)

3. 
Umiesz jeździć na fiszce?
Powiedzmy ;D

4. J
akie są twoje pasje?
Jest ich kilka:

  • jazda konna
  • fotografia
  • malowanie
5. Interesujesz się sprawą Mariny Joyce? Co o tym myślisz?
Tak, przeszukałam cały internet, aby dowiedziec się wszystkich rzeczy na jej temat. Inni mówią, że to fake, jednak ja myślę, że jest w tym jakieś ziarenko prawdy.


6. Twoja ulubiona piosenka?
                        
7. Lubisz podróżować?   
Tak, ale nie zawsze mam na to okazję.

8. Jakie kraje zwiedziłaś ?
W połowie Niemcy.


9. Chciałabyś być tumbr girl ?
W sumie do życia nie jest mi, aż tak bardzo potrzebne, ale zawsze można spróbowac :)

10. Jakie posty tematyczne czytasz najchętniej?         
Najbardziej kocham ulubieńców <3

11. Głownie patrzysz na wygląd bloga, jego treść czy jakość zdjęć ? Uzasadnij swoją odpowiedź.
Raczej na wygląd, ponieważ kiedy strona jest przejrzysta, dokładna i dobrze dopracowana można wtedy dużo rzeczy znaleśc na dany temat. Taką stronę od razu przyjemniej się czyta.


Mam nadzieje, że spodobał wam się taki nietypowy post. Przynajmniej możecie mnie poznac od takiej innej strony :) (Nominacji nie robię)


Pozdrawiam
Natalia
                                                                                                     

41 komentarzy :

  1. Oh. Szkoda, że się nie rozpisałaś. Krótkie posty są z reguły albo cholernie ciekawe, albo nudne. Wyćwicz własny styl pisania. Design jest na szczęście przejrzysty. Postaram się przejrzeć resztę Twoich wpisów na blogu. Życzę miłego dnia, Doitsu.

    ~ what-duet.blogspot.com ~

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że odpowiedziałaś na nominację. Ciekawe odpowiedzi :)
    angelikablog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również ostatnio zostałam podwójnie nominowana. post z odpowiedziami już u mnie na blogu.
    Szkoda tylko, że sama nie nominowałaś dalej innych blogów. Pozdrawiam :)

    www.kawa-z-mlekiem-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za bardzo nie miałam jakie blogi nominowac :) Również pozdrawiam

      Usuń
  4. woow poznałam cię trochę, wcześniej widziałam inne posty i wiem, że będę to częściech zaglądać. odwdzięczysz się kom ?? https://truskawka1102.blogspot.com/2016/08/top-10-piosenek.html?showComment=1470142066712#c939273340073602843

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Oczywiście, zawsze się odwdzięczam :)

      Usuń
  5. Gratuluję nominacji ;) Ja ostatnio zostałam potrójnie nominowana hah:D
    Szkoda, że nie nominowałaś innych.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, nieźle! :D Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Kocham posty tego typu <3 ogólnie to fajny blog i będę czytac <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne odpowiedzi, piszesz bardzo dojrzale :) lubię tego typu posty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś bardzo ciekawą osobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również interesuję się fotografią!
    Bardzo fajny post :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Też byłam do tego nominowana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję nominacji! Odpowiedzi jak i pytania bardzo ciekawe ;)

    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie odpowiedziałaś zwięźle i na temat. :)
    szymanska88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również uwielbiam fotografię i malowanie/! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne odpowiedzi ♡ Mysle ze Marina ma schizofrenie... :(
    Healthyfoodisg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe pasję, fotografia i malowanie jest fascynujące i bardzo twórcze,warto w tym kierunku sie rozwiajć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze wszystko opisujesz, podobają mi się Twoje pasje :)
    Poklikasz mi w reklamy na blogu ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/maso-cupuacu.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też uwielbiam fotografie <3
    http://ruudegirls.blogspot.com  

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam jazdę konno, miałam nawet własnego konia. Niestety zmiana szkoły nie pozwoliła mi mieć czasu dla niego, bo wracałam zbyt późno do domu :/

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/motywacja-czyli-jak-wyjsc-z-dobrym.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  19. Po odpowiedziach mogę stwierdzić że jesteśmy w niektórych kwestiach podobne :P
    Bardzo fajnie prowadzisz bloga,oby tak dalej! :)

    http://k-jot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne odpowiedzi :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK

    OdpowiedzUsuń