19 listopada 2017

Zaful&Rosegal | HAUL

Witam was!

Dzisiaj przychodzę do was z haulem z chińskich stronek, zapraszam do oglądania!!!



Jeansy są na mnie idealne, bardzo mi się podobają!! Polecam każdemu by takie sobie sprawił, a nie pożałuje.






Następne rzeczy to dwa casy na iPhone 6/6s. Jeden jest dla mojej siostry, drugi na koleżanki. Mają przepiękne wzory i cudnie się prezentują. Jak dla mnie idealny prezent na urodziny, imieniny itp.




Strój kąpielowy okazał się byc niewypałem. Stanik zdecydowanie do niczego, majtki jeszcze może kiedyś wykorzystam. Każdy ma inny gust, więc wam może się podobac :))




Bluza bardzo fajna w dotyku, uwielbiam ją nosic. Jedynie rozczarował mnie kolor, bo trochę różni się od tego na stronie. Zachęcam do kupna






Nie wypowiem się na temat tego urządzenia, ponieważ nie miałam jeszcze okazji testowac, ale wygląda interesująco. Jak przetestuję dam znac




Przepiękny naszyjnik, który podbił moje serce. Jest idealny i lubię go nosic. Każda dziewczyna powinna taki miec.





Zestaw pomadek, w którym znajdują się trzy sztuki, średnio przypadł mi do gustu. Kolory trochę nie w moim stylu. Może komuś oddam.



Kurtka w miarę, choc nie w moim stylu. W internecie wyglądała trochę inaczej. No cóż, najwyżej komuś oddam, kto będzie jej używał.



Na koniec chciałabym was poinformowac o Zaful and Rosegal Autumn 2017 Promotion gdzie mam dla was kody:
Zaful: ZafulChen o wartości 10%-20%
Rosegal: RosegalChen o wartości 10%-20%

To wszystko, buziaki :*

Pozdrawiam
Natalia

2 komentarze :