14 października 2016

BACK TO SCHOOL #2: TAG

Cześć wszystkim!

Dzisiaj nowy post z serii "Back to school", czyli długo wyczekiwany przez was Tag! Składa się on z 15 pytań dotyczących, jak sama nazwa mówi, szkoły. Jeżeli chcecie jeszcze więcej takich postów, piszcie w komentarzu. Lecimy!


1. O której wstajesz do szkoły?
Zazwyczaj wstaję o 6.30, by się wyszykować i powtórzyć na jakiś sprawdzian bądź kartkówkę.

2. Ulubiony nauczyciel?
Moja wychowawczyni (uczy matematyki).

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Chyba ze wszystkich :D

4. Czy masz w szkole/klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?
Zwykle trzymam się w grupie z osobami, którym mogę zaufać :)

5. Plecak, torebka czy tornister?
Zdecydowanie plecak!!!

6. Czy malujesz się do szkoły?
Zależy, czy mi się chcę. A jeśli już to robię, to bardzo rzadko. Zazwyczaj na jakieś uroczystości, apele.

7. Do szkoły spodnie, spódnice czy sukienki?
Nie robi to dla mnie, aż takiej różnicy. Lubię nosić wszystko, ale jeśli chodzi już o wygodę, wybieram spodnie.


8. Czy nosisz dodatki do szkoły? (bransoletki, itd.)
Zawsze mam na sobie kolczyki i bransoletkę z koncertu.

9. Czy w zeszłym roku miałaś czerwony pasek?
Owszem miałam i w tym roku również staram się go zdobyć.

10. Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
Tak. Moja mama zawsze dba o to, abym miała jedzenie do szkoły.

11. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba , źle Ci z nim idzie?
W tym roku nie mam problemu z żadnym przedmiotem.

12. Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem,taxi,samochodem?
Jeżdżę rowerem, ale zdarza się, że czasami zostaje podwieziona do szkoły samochodem.

13. Zmieniasz buty w szkole?
Nie potrzebuję i moja szkoła tego nie wymaga.

14. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?
Bardzo, ale nienawidzę ćwiczyć na basenie :(

15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Gdy nie mam już co robić wakacje, to faktycznie za nią tęsknię.

To tyle w dzisiejszym poście! A wy, jakie macie odpowiedzi na te pytania? Piszcie koniecznie w komentarzu, chętnie poczytam :)


Pozdrawiam
Natalia

9 komentarzy :

  1. ooo, a ja właśnie kocham basen!
    fajny pomysł na post, lubię porównywać swoje odpowiedzi z odpowiedziami autora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię pływac na basenie tylko w wakacje na otwartym, gdyż na basenie zamkniętym jest strasznie dużo chloru :(

      Usuń
  2. ach tęsknię za szkołą no :D ja nie lubie pływać boję się wody;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja wychowawczyni też uczy matematyki!:)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O masz wf na basenie? Fajnie, chociaż sama nie umiem pływać. Obserwuję i zapraszam do siebie!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny tag :) Ja już mam szczerze mówiąc dosć szkoły i tylko czekam na wakacje :) Też lubię panią od matematyki hehe :) Pozdrawiam :* http://beautyandmonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag, bardzo przyjemnie się go czyta :)
    http://queenxfangle.blogspot.com/2016/10/61-niezniszczalnym-byc.html

    OdpowiedzUsuń

  7. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widac, ze robisz to z pasja. A post bardzo fajnie sie czyta. Jesli zamierzasz kiedys przejsc na profesjonalne blogowanie i potrzebowal bys adres pod firme to zapraszam do nas. Wirtualny adres katowice to miejsce gdzie mozesz prowadzic wlasna dzialalnosc pod naszym adresem. Obczaj i jak sie spodoba dolacz do nas:


    YouBoost

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja już nie chodzę do szkoły , ale bym wróciła. Bo za dużo obowiązków się narobiło jak się dorosło ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń