14 listopada 2015

HAUL ZAKUPOWY (jesienny)



Miesiąc temu, wybrałam się do miasta na zakupy. Oczywiście z myślą, że nadchodzi jesień. Więc przejdźmy do szczegółów!




1. Bluzka

Od razu jak ją zobaczyłam to powiedziałam "muszę ją miec!". Może wiecie, może nie... Mam obsesje na punkcie kotów! 

Bluzka bardzo wygoda i mięciutka.

Cena: 59,00 zł 27,99 zł
Sklep: Butik


2. Buty

Wyglądem nawiązują sztyblety do jazdy konnej. W tym roku są one na topie. Znajdziecie je chyba we wszystkich sklepach z obuwiem!

W środku na górze buta znajduję się mięciutka pianka co daje wygodę naszym stopom. Strasznie wygodne!

Cena: (chyba) 79,99
Sklep: Boti


3. Strój kąpielowy
Kupiłam go ze względu na lekcje pływania na WF oraz dlatego, że stary był dla mnie już za ciasnawy.

Ładny krój i kolor. Fajnie leży na ciele.

Cena: (nie pamiętam!)
Sklep: sportowy

Teraz pokaże wam to wszystko razem!

To już wszystko co kupiłam. Jestem bardzo zadowolona  z tych rzeczy. 

Pozdrawiam
Natalia

3 komentarze :